נאזי מזרחי. מומחית באיבחון ושחרו מכאב פיזי ונפשי.

מי לא מכיר את הסיפור על הארי פוטר שדוכא וסבל בבית הדודים שגידלו אותו עד שיום אחד התגלה לו שהוא ניחן ביכולות קסומות ויוצאות דופן והוא למד וגדל להיות קוסם גדול ומדהים? אותו סיפור של קוסם גדול ישנו בכולנו, אני גיליתי בעצמי את הקוסמת שבי ומדי יום אני עוזרת למטופלים שלי לעשות קסמים עם הגוף שלהם.

אני מדפדפת בתמונות חיי משנות העשרים, אני זוכרת את עצמי כבעלת דימוי גוף נמוך (תרתי משמע) הסובלת כל יום וכל היום מכאבי גב תחתון כרוניים, מכאבים באזור השכמות, מכתפיים שמוטות פנימה, צוואר תפוס רוב הזמן, נשימה רדודה וכאבי ראש תכופים. מגיל כל כך צעיר כבר חייתי כל יום בידיעה שמעכשיו – ככה, עם הכאב, אני מתנהלת בעולם. ניסיתי המון טיפולים ושיטות והיו גם תקופות טובות יותר אבל בגדול, זה תמיד היה שם ולא האמנתי שיום אחד זה פשוט ייעלם.

כך זה היה עד שהגעתי ללימודי המקצועיים ושם, לראשונה, חוויתי על עצמי, איך הגוף משתנה ואיך הכאבים נעלמים ולא חוזרים. עם הזמן שמתי לב שאני יכולה לעמוד שעות בלי להרגיש צורך לשבת בגלל כאבי גב. גם השכמות הפסיקו לשרוף לי מכאב וכאבי הראש נעלמו ויותר לא חזרו. כשאני מסתכלת אחורה, אני זוכרת שהרגשתי שזה לא פחות מקסם.

ובינתיים, מסביבי, ראיתי עוד אנשים שעברו את אותו התהליך – גם קולגות שלי בלימודים ובהמשך – גם המטופלים שלי.

היום, אני מאבחנת מלמדת ומאפשרת לכל אחד ואחת למצוא את הקוסם שבתוכו ולהיפתר לתמיד מהכאבים שכבר הפכו לחלק מחייו. מעבר לטיפול הפיזי אני מדריכה את המטופלים שלי איך להתחבר לגוף, לחוות את השינוי מבפנים ומשם לשנות את דימוי הגוף. אני מנחה את המטופלים שלי בהתנהלות נכונה עם הגוף בחיי היום יום ונותנת להם כלים לאיך להגיב כשיש בגוף כאב ומה לעשות כדי שהוא לא יחזור עוד לעולם. היום, כשמטופל שלי אומר לי "את ממש קוסמת" התשובה שלי היא: "נכון. וגם אתה".

וקצת רקע מקצועי (בכל זאת)…ממש בקצרה

בחיפושי אחר הבנת הקשר שבין הגוף לנפש התחלתי בלימודי פסיכולוגיה אולם ראיתי שמשם לא תגיע הישועה כי עדיין לא פתרתי את עניין הגב.

המשכתי לשלוש שנים של לימודי שיאצו ומסג' תאילנדי רפואי וזאת הייתה תחילתו של הקסם והתחלה של התנסויות חדשות עם הגוף.במקביל למדתי אנטומיה ופיזיולוגיה מערבית, עיסוי תינוקות, יוגה, צ'יקונג וטאי ג'י. כבר בשנה השנייה שימשתי כאסיסטנטית והתחלתי להתנסות בטיפולים. הרגשתי שהבעיות מתחילות להיפתר אבל עדיין לא מספיק לעומקן. המשכתי את לימודי אצל ענת שיינמן (אוסטיאופטית) בשיטה שפיתחה הנקרא "חכמת הגוף" ולא סתם.. הגעתי לשיעור ניסיון, נשארתי איתה 6 שנים.

במהלך השנים למדתי עוד והתעשרתי בידע רב במגע ותרפיה.

היום אני עוזרת לא-נשים להשתחרר מהכאבים שלהם בדרך העדינה ועמוקה ובכבוד רב, ואני נוכחת לדעת כל יום שאכן לגוף יש חוכמה עילאית.

לעסק שלי קוראים "הקשרים שבגוף" – שחרור מכאבים בגוף ובנפש ואני מזמינה גם אתכם לבוא ולגלות בעצמכם את הקסם שישחרר אתכם מכאבים אחת ולתמיד.